11.1.07

Μεγιές !

Μεγιές μου !
Αντε το καινούργιο μου blogακι μου το έκανε δώρο η φίλη μου η Άννι!
Όλα τα ΄χε η Μαριορί ο φερετζές της λείπει…
Για να δούμε τι θα δούμε….
και άλλα τέτοια πολλά!
Έχω την αίσθηση τώρα που το σκέφτομαι ότι το blog μπορεί να λειτουργήσει και για ψυχοθεραπευτικούς λόγους! :)
Όποιος λοιπόν διαβάσει, οτιδήποτε καταφέρω να γράψω, και να δεί οτιδήποτε καταφέρω να βάλω μέσα σ’ αυτό το πράγμα που λέγεται blogspot.com, μπορεί να το κρίνει … και φυσικά θα κριθεί !:)
Ελεύθερα λοιπόν, Φωνές όλου του Κόσμου ενωθείτε και πείτε και εσείς κάτι. Κάτι υπέροχο, κάτι φανταστικό, κάτι τρελό, κάτι που να γράψει Ιστορία βρε αδελφέ.
Εγώ ξεκίνησα μ΄αυτό τον μικρό προλογάκο και συνεχίζω ….
To be continue …


P.S. Την πρώτη μέρα που πήγα να κάνω το blog μου, μπλόκαρε όλο το σύστημα της Google…Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο που έκανε εγχείρηση ο Μητσοτάκης και είχε επιτυχία ή απλά …έτυχε, φίλη μου Άννι.
Φιλικά

9 σχόλια:

oTheos είπε...

Kaloriziko!!
Kales grapsies...
Kamia pio megali foto den eixes??
:-P

Unknown είπε...

Diladi kanw podariko egw twra?

Kaloriziki kalotaksidi :)

Unknown είπε...

e re alexi
me prolaves reeeeeeeeeeeeeee

loukoumaki είπε...

άντε βρε, καλή αρχή.. and may the force be with you!

Neura είπε...

Τελευταία και καταϊδρωμένη,
Αγαπημένη μου φίλη, ξέρεις πόσο διορθωτήρι είμαι.
Είναι
to be continueD
οχι
to be continue

Καλή αρχή

Redhair είπε...

Aleksi i foto einai endeiktiki, gia na min yperkalypsei sta grapta mou:)
Myrto an 8es mporeis na kaneis kai xeriko...:)
Areti esena den se sxoliazo egine typografiko la8os

Stavros Amanatidis είπε...

Welcome to the community :)

we want more,
we want more!

guitarlikas είπε...

Welcomeeeee! Kαλή αρχή :)

maria είπε...

megia, megia kai apo mena. to ma8a ligo arga, alla kalio arga para pote. ante kai 8eloume polles istories kai sxolia, me ton diko sou monadiko kai api8ano tropo.