5.3.07

Τι τέλεια αίσθηση!!!

Τι τέλεια αίσθηση!!!
Υπάρχουν κάποια πράγματα στη ζωή μας που κρατάνε μερικά δευτερόλεπτα και σου δίνουν την αίσθηση της τελειότητας της ζωής! Πράγματα, απλά, καθημερινά. Για κάποιους ανύπαρκτα και ασήμαντα ακόμα. Για σένα όμως, δύναμη ζωής και λόγος να υφίστασαι. Εγώ έχω καταλήξει στα εξής :
Τέλεια αίσθηση Νο 1.
Είμαι όλη μέρα στη δουλειά. Προσπαθώ να κάνω ότι καλύτερο μπορώ. Ακούω, μιλάω, βιάζομαι, αγχώνομαι να τα προλάβω όλα και κάποια στιγμή μετά από αρκετές ώρες τελειώνω. Το πρόγραμμα συνεχίζεται με άλλες εξίσου δύσκολες, κουραστικές και αγχωτικές καταστάσεις. Ώσπου κάποια στιγμή αργά το βράδυ, έχω τελειώσει με τα περισσότερα από αυτά που «έπρεπε» να κάνω, πριν πέσω κατάκοπη για ύπνο, μπαίνω στο μπάνιο να κάνω ένα ντουζάκι. Ανοίγω την βρύση και το καυτό νερό τρέχει με ορμή σε όλο μου το σώμα. Ατμοί γεμίζουν όλο το μέρος. Θολώνουν τα τζάμια και νιώθω μια αδυναμία να κάνω οποιαδήποτε κίνηση, για μερικά δευτερόλεπτα μένω ακίνητη και σκέφτομαι «Τι τέλεια αίσθηση!!!» …. Φυσικά μόλις παγώσει το νερό, τα έχω ξεχάσει όλα και επανέρχομαι στην πραγματικότητα.
Τέλεια αίσθηση Νο 2.
Είμαι όλη μέρα στη δουλειά, δεν έχω φάει τίποτε της προκοπής. Τίποτε σοβαρό που να ικανοποιήσει την αίσθηση της πείνας μου. Μετά από μερικές ώρες το στομάχι μου παραπονιέται, κάνοντας περίεργους θορύβους. Ώσπου κάποια στιγμή, αργά το απόγευμα, γυρίζω ξεθεωμένη από την πείνα και την κούραση στο σπίτι μου και ένα τεράστιο ζεστό πιάτο με το αγαπημένο μου φαγητό (μουσακά) με περιμένει και μου λέει «φάε με γρήγορα». Υπακούω, οι πρώτες μπουκιές φεύγουν γρήγορα χωρίς να το καταλάβω, προς το τέλος όμως, η απόλαυση αρχίζει να παίρνει κάποιες διαστάσεις. Σταματάω ανοίγω ένα μπουκάλι μπύρα και τρώω την τελευταία μου μπουκιά! Γεμίζω το ποτήρι μου και πίνω απανωτά 5-6 γουλιές.. Ανάβω ένα τσιγάρο… και σκέφτομαι «Τι τέλεια αίσθηση!!!»….
Τέλεια αίσθηση Νο 3.
Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας. Δουλεύω όλο το χρόνο. Δέκα ώρες την ημέρα. Οι ρυθμοί είναι γρήγοροι, οι υποχρεώσεις ατελείωτες, οι ευθύνες πολλές και η ξεκούραση ελάχιστη. Κάποια στιγμή έρχεται το καλοκαίρι και η περιβόητη ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΙΑΚΟΠΩΝ!! Έξω έχει 38 βαθμούς, είμαι δίπλα στη θάλασσα, κάτω από την ομπρέλα μου ξαπλωμένη πάνω στην πετσέτα μου. Ένα «ψιλό» αεράκι μου χαϊδεύει το σώμα. Ησυχία παντού το μόνο που ακούγεται είναι ο ήχος της θάλασσας από κάτι μικρά κυματάκια που σκάνε στην αμμουδιά. Κλείνω τα μάτια μου, νιώθω τον ήλιο που με καίει (έστω και κάτω από την ομπρέλα), το αεράκι να με χαϊδεύει, και το τραγούδι της θάλασσας φτάνει μέχρι τα αφτιά μου. Το μυαλό μου αδειάζει τελείως για μερικά δευτερόλεπτα φεύγω από την πραγματικότητα και σκέφτομαι «Τι τέλεια αίσθηση !!!»….
Τέλεια αίσθηση Νο 4.
Έχω ένα ανιψάκι 4 χρονών. Το λατρεύω!!! Ένα απόγευμα πηγαίνουμε να παίξουμε μαζί σε έναν παιδότοπο. Για κακή μου τύχη ο παιδότοπος έχει πάρτυ, που σημαίνει ότι δεν έχει 10 παιδάκια που έχει συνήθως αλλά πάνω από 30!! Παιδάκια ηλικίας από 2 έως 8 χρονών. Τρέχουν πανικόβλητα δεξιά αριστερά, τσιρίζουν, φωνάζουν, παίζουν μπουνιές, γελάνε δυνατά, κλαίνε, θέλουν την μαμά τους, 2 -3 γυναίκες αλλόφρονες προσπαθούν να τα φέρουν βόλτα. Αδύνατον!! Έχουν περάσει 2 ώρες. Νιώθω το κεφάλι μου να αυξομειώνεται. Αρχίζω να θαυμάζω τον Ηρώδη! Οι αντοχές μου είναι στα τελευταία τους. Νομίζω ότι πέρασε ένας αιώνας και δεν θα φύγω ποτέ από εκεί. Ώσπου κάποια θεϊκή στιγμή, ο Δημήτρης κουράστηκε και πείνασε! Φεύγουμε!!! Του δίνω ένα γλυκό φιλί και την υπόσχεση ότι κάποια άλλα στιγμή (που εύχομαι να είναι μετά από πολύ καιρό ) θα ξαναπάμε. Περπατάω στην μέση του δρόμου. Είμαι μόνη μου και δεν ακούω τίποτα. Επιταχύνω το βήμα μου να φτάσω γρήγορα σπίτι. Μπαίνω μέσα και το πρώτο πράγμα που κάνω είναι βάλω μουσική. Ξαπλώνω στο κρεβάτι, κλείνω τα μάτια μου, δυναμώνω την ένταση ώστε η γλυκιά φωνή της Βillie Holiday να γεμίσει το δωμάτιο και σκέφτομαι «Τι τέλεια αίσθηση!!!»….

Τέλεια αίσθηση Νο 5.
Είναι χειμώνας. Έχει χιονίσει. Ο καιρός είναι μαλακός και τα πάντα καλυμμένα με χιόνι. Απέραντες εκτάσεις ντυμένες στα άσπρα !!! Περπατάω στην παραλία σε μέρη όπου είναι ακόμη απάτητα. Αφήνω πρώτη τις πατημασιές μου εκεί. Χιονίζει, έχω ανοίξει τα χέρια μου και τρέχω κοιτώντας ψηλά και αφήνοντας το χιόνι να πέσει πάνω στο πρόσωπό μου.. Μου ΄ρχεται να φωνάξω από χαρά! Κλείνω τα μάτια μου για μερικά δευτερόλεπτα και σκέφτομαι «Τι τέλεια αίσθηση!!!»…

Τέλεια αίσθηση είναι να πέφτεις να κοιμηθείς σε φρεσκοπλυμένα σεντόνια, να μυρίζεις την απαλή μυρωδιά του μαλακτικού και να τρίβεις το πόδι σου και το πρόσωπό σου στο δροσερό σιδερωμένο σεντόνι..
Τέλεια αίσθηση είναι να κάθεσαι μπροστά στο τζάκι, να ανακατεύεις τα ξύλα και η φωτιά να καίει το πρόσωπό σου καθώς πίνεις ένα ποτήρι κόκκινο κρασί.
Τέλεια αίσθηση είναι να μυρίζεις το άρωμα του ζεστού πρωινού καφέ .
Τέλειες αισθήσεις είναι πολλές. Αρκεί να ψάξεις να τις βρείς και να μην τις προσπεράσεις…

Αν λοιπόν και εσείς έχετε κάποια ανάλογη εμπειρία, παρακαλώ μοιραστείτε την μαζί μου, μπορεί να έχω χάσει κάτι μαγικό…

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ξέχασες να αναφέρεις το τέλειο συναίσθημα που νιώθει κανείς όταν κάνει γυμναστική.
Οι επιστήμονες λένε ότι είναι αντίστοιχο του να έχεις πάρει ναρκωτικά, και για όλα αυτά ευθύνονται οι ενδορφίνες.. ορμόνες.
Οχι δηλαδή να μη κατηγορούμε κάθε μήνα τις ορμόνες μας, έχουμε και καλές.

Virtue

uncle είπε...

Για τα 1,2,3 δεν εκφέρω γνώμη, για το 4 σε νιώθω απόλυτα, μου συμβαίνει τουλάχιστο 2 φορές το μήνα όταν επισκέπτομαι το βαφτηστήρι μου και γίνεται Ο πανικός κάθε φορά. Αν και το 5 μου αρέσει πάρα μα πάρα πολύ, και ιδιαίτερα η αίσθηση του χιονιού, αλλά αυτό προυποθέτει οτι δεν έχεις την έγνοια να πας στη δουλειά (και βασικά πως πας ως εκεί), ταυτόχρονα με φοβίζει γιατί έχω αποκλειστεί και 2 φορές για μια εβδομάδα χωρίς νερό και ρεύμα (μπρρρρ).

Επίσης θεωρώ τέλεια την μυρωδιά της βροχής πάνω στο χώμα και στο γρασίδι, στα πρωτοβρόχια του φθινοπώρου (αρκεί να είσαι εκτός τσιμεντούπολης)

snikolas είπε...

Για το sex δεν είπες τίποτα! Αυτό δεν ανήκει στην κατηγορία τέλεια αίσθηση; ;)

Redhair είπε...

Asfalos, alla einai apo ta anamenomena...

Ανώνυμος είπε...

Nomizw oti meta apo afto to post tha apoktiseis fanatikous arsenikous anagnwstes Despina !!!

Kai epidi eisai mia kiria sto kommati tou mousaka-biras parelipses to repsimo pou mallon einai episis apo ta anamenomena...:)

Redhair είπε...

Myrto, mallon to anti8eto 8a elega...Oi andres den exoun tetoies eyais8isies :)

uncle είπε...

Μάλλον κάνεις παρέα με "λάθος" άντρες!!!